2009-11-26

Vad är hederlighet och trovärdigt för en folkvald i en demokrati inför sina väljare??

Idag har jag fått mig berättat, att någon hade föredragit felaktigheterna i handläggningen av "VA för sommarstugor" i den nya kustplanen i Kristianstads kommun för en av de ansvariga ledande politikerna i kommunstyrelsen, som då också insåg och medgav felaktigheterna och som lovade att ta upp detta inför nästa sammanträde, men enligt säker källa så yttrade denna politiker inte sig!

Det kallar jag inte för hederligt eller trovärdigt, att som folkvald i en demokrati bete sig på detta vis inför sina väljare!

M.a.o. inte vidare RAKRYGGAT att säga ett inför den, som man fått förtroende av och sedan i det STÄNGDA RUMMET göra motsatsen.
Det kallar jag för svek och fegt.
En attityd förändring hade skadat förtroendet.




Här kan vi fortsätta diskutera vad Du vill
allt för Kristianstads bästa >>Diskutera KRISTIANSTADS framtid.

_______________________________________
Stöd Namninsamlingen.
Klicka >> Namninsamling för bevara Rådhuskvarteret

Här byter vi åsikter. Forum klicka >> i Kristianstad.nu


Jag har placerat min blogg i Kristianstadbloggkartan.se!


Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här är en kommentar från bloggen iKristianstad