2011-01-16

Naturum i Kristianstad måste du besöka.



KB 110114 Arkitekten som skapat Naturum Fredrik Pettersson på besök i Kristianstad  Skaparen tillbaka i "redet"  
"Mycket om ljus, material och fasad, men när arkitekten bakom Naturum i Vattenriket var tillbaka i sin skapelse i går fick han också svara på frågor om säkerhet och tillgänglighet."


Nu är Du, hoppas jag nyfiken på Naturum, som jag varmt kan rekommendera att följa genom de olika årstiderna.
Inte ett besök är det andra likt!

Skynda, Skynda till ett besök! 

Vad tycker Du?    
Kommentera gärna allt för Kristianstad.  
Att leva är att ta ställning. Kristianstad skall utvecklas genom en öppen dialog. 
Tack! 
Här kan Du svara på några frågor samt ge förslag till en bättre blogg på Bloggens frågeformulär  Frågeformulär
___________________________
Jag har placerat min blogg i Kristianstadbloggkartan.se!   

Du kan sänd ett mail med rubriken Prenumerera, så får Du ett mail varje gång jag gör ett inlägg här på bloggen.   

Läs även andra bloggares åsikter om :

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här är en kommentar från bloggen iKristianstad